Tekstile dhe veshje

Pikat kryesore

  • 35% e numrit të përgjithshëm të të punësuarve në industri
  • Standard me cilësi të lartë të personelit maqedonas me kosto tërheqëse
  • Impiantet e prodhimit shumë të modernizuar
  • Koha e shkurtër e transportit / dorëzimit
  • Vendndodhja e mirë gjeografike dhe kushtet e favorshme ekonomike
  • Lejohet pronësia e huaj 100% e një kompanie
  • Kostot e operimit ndër më të ultat në Evropë dhe Evropën Lindore

Pikëpamje të sektorit

  • Industria e tekstilit është një nga sektorët më të zhvilluar dhe të larmishëm të ekonomisë për sa i përket prodhimit industrial, punësimit dhe fitimeve nga eksporti dhe sektori i dytë më i madh industrial i vendit pas metalurgjisë. Sektori i tekstilit dhe veshjeve kontribuon në 17% të PBB-së së industrisë dhe 14% të eksporteve totale të vendit. Industria e tekstilit dhe veshjeve karakterizohet nga fokusi dhe orientimi i klientit, disponueshmëria e fuqisë punëtore me përvojë dhe fleksibiliteti për t’iu përgjigjur shpejt kërkesave të klientëve. Vendi ofron potencial jo vetëm për investime të reja të huaja direkte por edhe për kontraktim të jashtëm, aleanca strategjike dhe ndërmarrje të përbashkëta me shumë kompani vendase të themeluara mirë.

Furnizimi i qëndrueshëm i forcës së punës

  • Industria e tekstilit luan një rol jetësor në mirëqenien sociale të vendit përmes punësimit në rajone të shumta të Maqedonisë së Veriut. Punëson 40 000 persona ose 1/3 e të punësuarve në industrinë prodhuese. Maqedonia e Veriut ofron një mjedis me kosto konkurruese për prodhimin e tekstilit. Një kosto e punës ka një furnizim të qëndrueshëm të fuqisë punëtore të re, me aftësi të larta dhe me një kosto konkurruese. Paga mesatare bruto në dhjetor 2020 ishte 686 € në muaj në të gjithë sektorët, ndërsa në prodhimin e tekstilit paga mesatare bruto ishte 533 €, dhe në prodhimin e veshjeve, paga mesatare ishte 420 €.

Përparësitë

  • Një nga avantazhet më të mëdha konkurruese që zotëron industria e tekstilit është afërsia e saj me Evropën Perëndimore, një treg i madh dhe i konsumit;
  • Një avantazh tjetër është fakti që prodhuesit vendorë kanë një imazh të mirë në tregun global. Kompanitë nga vendi kanë qenë të pranishëm në tregjet e BE dhe SHBA për dekada dhe janë të njohur për cilësinë dhe profesionalizmin e tyre. Industria karakterizohet gjithashtu nga fleksibilitet dhe gatishmëri e lartë për t’u përshtatur me kërkesat e tregjeve të huaja;
  • Puna me personel shumë të trajnuar që ka punuar në industri për vite me rradhë, gjë që çon në një marrëdhënie të jashtëzakonshme midis cilësisë dhe çmimit të produkteve;
  • Pajisje të mira dhe moderne të fabrikave, duke ndjekur trendet botërore në zhvillimin e makinave të tekstilit dhe teknologjive të prodhimit. Përveç pajisjeve moderne të tekstilit, gjithnjë e më shumë kompani investojnë në teknologji kompjuterike (sistemi CAD / CAM, komplotues, etj.) Që ofrojnë modele produktesh që plotësojnë kërkesat e blerësve dhe mund të përdoren si një mjet i përsosur trajnimi për prezantimin e dizenjove të tyre;
  • Afërsia relative me tregjet e BE-së dhe rrjetet e transportit dhe logjistikës tradicionalisht të mira. Shumica e kompanive të mëdha evropiane të transportit kanë automjete dhe depo në pronësi private të vendosura në vendin tonë.

Exporto

  • Me një traditë të gjatë në veshje dhe tekstile, ky sektor është industria e dytë më e madhe e eksportit në Maqedoninë e Veriut dhe është kryesisht e orientuar drejt eksportit. Përparësitë konkurruese të eksportit të industrisë maqedonase të veshjeve janë:
  • Periudhë e shkurtër nga porositë në dorëzim,
  • Fleksibiliteti i madhësisë së dorëzimit së bashku me vlerën e jashtëzakonshme për para,
  • Cilësi e mirë e performancës,
  • Produktivitet i lartë dhe
  • Shërbime të mira transporti dhe logjistike.
  • Industria e veshjeve në Maqedoninë e Veriut eksporton kryesisht në vendet e BE-së. 93% e prodhimit është e organizuar nga sistemi CM ose CMT (Cut, Make & Trim) për tregjet e huaja. Prodhimi i plotë dhe prodhimi i markës vetjak eksportohet pjesërisht dhe pjesa tjetër vendoset në tregun e brendshëm. Destinacioni më i rëndësishëm i eksportit, me më shumë se 63,7% të eksporteve, është Gjermania, e ndjekur nga Greqia, Hollanda, Italia, Britania e Madhe, Austria, Zvicra, Bullgaria dhe Danimarka.

Brendet e njohura që veprojnë në vend

Ekziston një numër i madh i markave të njohura të modës që kanë ose po prodhojnë aktualisht veshje në Maqedoninë e Veriut duke përfshirë:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print