Komponentët e makinës dhe automobilizmit

Pikat kryesore

  • Në mënyrë progresive duke dalë si një qendër e mundshme për prodhimin e komponentëve të automobilave dhe prodhimin e autobusëve;
  • Maqedonia e Veriut megjithatë mund të pretendojë aftësi përkatëse inxhinierike dhe prodhuese, të cilat janë një trashëgimi e rrjetit të furnizuesit të komponentëve të automobilave për uzinën Zastava në Serbi që nga vitet 1960;
  • Shumica e kompanive kanë çertifikim të cilësisë ISO 9001 / TS 16949;
  • Disponueshmëria e një fuqie punëtore të kualifikuar me kosto të ulët, e mbështetur nga modernizimi i sistemit të arsimit të lartë shkencor;
  • E gjithë Evropa në 2-3 ditë përmes Lidhjeve të Autostradave;
  • Një grup i madh i kompanive logjistike sigurojnë kosto konkurruese të transportit dhe kohë të dorëzimit;
  • Tregu pa taksa të potencialisht 680 milion klientëve.

Përgjithësisht për industrinë

  • Sektori i automobilave gëzon zhvillim dinamik dhe rëndësi në rritje për ekonominë e vendit. Një kornizë e qëndrueshme qeveritare, një mjedis konkurrues me kosto, një bazë e fortë teknike e aftësive, qasja e tregtisë së lirë në Evropë dhe zhvillimi gjithnjë në rritje i infrastrukturës e kanë bërë Maqedoninë e Veriut një destinacion kryesor për investime. Për më tepër, ekzistenca e një baze të fortë lokale të furnitorëve dhe zhvillimi i tyre i vazhdueshëm po krijon mundësi për lidhje të zinxhirit të furnizimit dhe bashkëpunim të ndërmarrjeve lokale.
  • Maqedonia e Veriut ka një histori të gjatë në sektorin e automobilave, që daton që nga periudha Jugosllave kur fabrikat e rajonit filluan duke furnizuar prodhuesin serb të automobilave Zastava. Prej andej, sektori i prodhimit u specializua ngadalë, pasi disa prodhues të përbërësve të automobilave filluan të mbulonin në të gjithë vendin. Produkte cilësore që prodhohen në këto fabrika, në përputhje me standardet e automobilave TS 16949 dhe ISO 9001, siguron që prodhimi i sektorit të komponentëve të automjeteve të eksportohet. Maqedonia e Veriut po përjeton një rritje në sektorin e saj të përbërësve të automobilave, e ndihmuar nga politika e zgjuar e qeverisë, vendndodhja dhe një mjedis i tregut me kosto konkurruese

Produktet kryesore

  • Vendi është veçanërisht i përshtatshëm si një vendndodhje për prodhimin e produkteve me vlerë të lartë ndaj peshës dhe punës me intensitet të lartë të punës, të tilla si sistemet e sigurisë (rripat e sigurimit, çantat e ajrit), elektronika (kontrollorët, sensorët), produktet plastike të inxhinierisë precize, alumini dhe zinku -komponentët e hedhjes dhe hekuri gri.
  • Gjatë viteve të kaluara, vendi ynë është rritur në një qendër përbërëse embrionale të automobilave, si dhe në një vendndodhje për prodhimin e autobusëve.
  • Maqedonia e Veriut aktualisht ka aftësi prodhuese dhe mundësi rritjeje, në sistemet e mëposhtme të komponentëve:
  • Elektronika dhe elektrika (parzmore me tela dhe përbërës elektrikë, teknologji të kontrollit elektronik për prodhuesit e automjeteve, prodhim i parzmoreve të instalimeve elektrike për industrinë e automobilave);
  • E Brendshme (sedilje makinash, mbajtëse udhëtarësh, mbulesa sediljesh), shter (katalizatorë);
  • Telematika (softueri diagnostikues, elektronika në bord, kondensatorë me performancë të lartë);
  • Transmisioni (kutitë e tufës);
  • Pezullimi (përbërës alumini anti-dridhje);
  • Pllaka qarku të shtypur për prodhues të ndryshëm të automjeteve;
  • Sistemet e jashtme të lehta të aluminit dhe shinat e çatisë.
  • Paralelisht me segmentet e reja të komponentëve të automobilave, Maqedonia e Veriut ka riorganizuar aftësitë e saj të montimit të autobusëve gjatë viteve të fundit me hyrjen e një prodhuesi të madh evropian të autobusëve OEM nga Belgjika (VanHool).

Furnizimi i qëndrueshëm i forcës punëtore

  • Vendi ofron një mjedis operativ veçanërisht me kosto konkurruese për prodhimin e komponentëve automobilistik. Fuqia punëtore është e arsimuar mirë, fleksibile dhe ka një etikë të fortë pune. 
  • Maqedonia e Veriut ka një furnizim të qëndrueshëm të fuqisë punëtore të re, me aftësi të larta dhe me një kosto konkurruese. Puna brenda rajonit është shumë konkurruese me kosto, duke ulur kostot e përgjithshme të një firme. Paga mesatare bruto është ndër pagat më të ulëta mujore bruto në rajon. 

Lokacion konkurrues

  • Këto kompani kanë një shtrirje të madhe globale, duke eksportuar në Evropë, Rusi, Turqi, Afrikë dhe rreth globit, duke përfshirë një treg pa taksa prej mbi 680 milion klientësh që rezulton nga tre marrëveshje tregtare shumëpalëshe (MSA me BE, EFTA me Zvicrën, Norvegjinë, Islanda ,  Lihtenshtajni dhe CEFTA me pjesën tjetër të Ballkanit Perëndimor) dhe dy marrëveshje bilaterale me Turqinë dhe Ukrainën. Vendndodhja e Maqedonisë së Veriut e lejon atë të shpërndahet  shpejtë në shumë prej këtyre rajoneve , duke marrë më pak se një ditë në Evropën Qendrore dhe Lindore , si dhe Turqinë dhe dy ditë maksimalisht në Evropën Perëndimore.

Kompanitë udhëheqëse

  • Aktualisht, mbi 50 ndërmarrje po operojnë në Maqedoninë e Veriut, të tjerat duke u mbuluar ndër OEM , rripat e sigurimit dhe prodhimin e pjesëve të rripave të sigurimit, autobusë dhe trajnerë, pjesë të ndryshme të automobilave dhe makinerive , automjeteve hekurudhore dhe përbërësve. Kompanitë si Johnson Matthey, Kromberg & Schubert, Amphenol Technology, Marquardt, Tab Mak, Joyson Safety Systems, Draxslmaier, Gentherm, Lear Corporation, Kostal, Adient, ARC Automotive, Lth Learnica, Adient Automotive, Aptiv, ODW Elektrik, Accomplast, “aǧat Kablo, “Murat Ticaret”, Dura Automotive Systems dhe shumë të tjerë kanë ngritur pajisje të mëdha prodhimi të orientuara drejt eksportit në vend dhe disa tashmë kanë riinvestuar shumë herë. Po kështu, vitet e fundit kanë qenë dëshmitarë të shumë ndërmarrjeve më të suksesshme vendore dhe të huaja në këtë sektor, duke krijuar mundësi për zhvillim të mëtejshëm.
  • “Unë jam pyetur pse kompania investon në Maqedoninë e Veriut, në vend  se të investoj në  vende me zhvillime  të tilla si India ose Kina?  Epo, Maqedonia e Veriut është një nga qendrat në zhvillim,  ajo ka një histori të lidhjes së botëve të ndryshme – lindjen dhe perëndimin dhe Evropën me Amerikën në ditët e sotme. Jam i bindur që ky investim do të jetë i suksesshëm ”, tha CEO i Vann Hool, Philip Van Hool.
  • “Ne po kërkojmë personel të kualifikuar dhe të trajnuar dhe punonjës për punë më të thjeshtë, të cilët dëshirojnë së bashku të ndërtojnë dhe zhvillojnë objektin tonë në një fabrikë prodhimi të sofistikuar teknologjikisht. Ne jemi të sigurt se mund t’i gjejmë këtshtu njerëz në Maqedoninë e Veriut dhe se së bashku me ta mund të hapim një kapitull të ri në historinë e suksesit të kompanisë sonë që ka zgjatur për gati 90 vjet “, tha CEO i Marquardt Group, Harald Marquardt.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print