
Eksporti sjell shumë përparësi. Ndër më të rëndësishmet janë: rritja e shitjeve, konkurrenca në tregje të ndryshme, fitime më të larta dhe zvogëlim i rrezikut i të qenit të pranishëm në vetëm një treg. Eksporti ndihmon në ndërtimin e konkurrencës globale si dhe reputacionit më të madh në tregun e brendshëm.
Eksporti nga Republika e Maqedonisë së Veriut është nxitës i rritjes së kapacitetit prodhues në tregun e brendshëm. Rreth 80 përqind e eksportit tonë është realizuar në 10 shtete, përfshirë BE-në dhe gjithashtu në Sërbi dhe Kosovë. Republika e Maqedonisë së Veriut më së shumti eksporton në Gjermani me më shumë se 40% të eksportit të përgjithshëm. Shumica e produkteve të eksportuara nga Maqedonia janë: produkte tekstili, verëra, pjesë për industrinë e automobilave, çelik, produkte metalike elektrike, duhan, etj.
Për të filluar me eksportim, është e nevojshme që të mirren disa vendime strategjike lidhur me:
Ndërmarrjet e suksesshme të eksportit gjithmonë orientohen drejt inovacionit, mendojnë globalisht dhe besojnë në forcat e tregut dhe konkurrencës. Një eksportues i suksesshëm konsiderohet ai që më parë ka treguar sukses në tregun e brendshëm dhe ka produkt që nuk mund të kopjohet lehtësisht nga një kompani tjetër, gjë që i jep eksportuesit emër unik, një rëndësi më të madhe dhe shitje më të besueshme.
Një nga faktorët kryesorë për hyrje të suksesshme në tregun e huaj është promovimi, i cili arrihet përmes pjesëmarrjes në panaire, ekspozita dhe konferenca, të cilat janë një mundësi e shkëlqyeshme për të takuar klientë dhe konsumatorë të mundshëm. Më shumë se 2,500 panaire mbahen çdo vit në të gjithë botën, kështu që mundësitë për promovim janë pothuajse të pakufishme.
Organizata Botërore e Tregtisë, në të cilën vendi ynë është anëtar, u krijua me qëllim që të sigurojë shkallën më të lartë të mundshme të lirisë së tregtisë, d.m.th. për të krijuar kushte për heqjen e barrierave tregtare midis vendeve. Ekzistojnë marrëveshje të tregtisë së lirë midis grupeve të ndryshme të vendeve. Maqedonia e Veriut është anëtare e OBT që nga 4 Prilli i vitit 2003. Ekzistojnë marrëveshje të tregtisë së lirë midis grupeve të ndryshme të vendeve .Vendi ynë tashmë ka nënshkruar disa marrëveshje, duke përfshirë CEFTA (marrëveshje midis vendeve të Evropës Qendrore), EFTA (me Zvicrën, Norvegjinë, Irlandën dhe Lihtenshtajnin), si dhe marrëveshje të tregtisë së lirë me Turqinë dhe Ukrainën.
When deciding to export, companies need to develop export plans that will be their guides in the process of the implementation of the activities in internationalization. The most common process of planning on the export activities starts with analysis of the company itself and its capacity to export, analysis of the business environment and screening of potential export target markets as well as deciding on the ones with greatest opportunities for the exporter.
When decided on the target market, the company should choose the most appropriate entry mode and then develop suitable plans for the implementation of the marketing strategy and adoption of the elements of the marketing mix to the conditions and needs of the new markets. The most important decisions refer to the choices related to the product, distribution, promotion and pricing.
Product or service to be exported:
Price:
Distribution:
Promotion: