Истражување на Агенцијата: Домашниот пазар заситен, за да растат македонските компании неопходен е поголем извоз, Србија е огромен потенцијал

1

Директорот на Агенцијата Dejan Pavleski го презентираше истражувањето направено на примерок од над 1000 испитаници во Србија, пред претставници на повеќе компании членки на Стопанската Комора на Северна Македонија и Македонската асоцијација на преработувачи.

“Чест ми е што оваа истражување е добро прифатено од страна на домашните компании и што во иднина сериозно ќе им послужи во идните бизнис планови. Српскиот пазар е огромен потенцијал за македонските производи, има простор за зголемување на соработката”, истакна Павлески пред присутните.

Околу 20% од потрошувачите купуваат производи од Северна Македонија, при што најчесто се купуваат вино, ајвар и свежо овошје и зеленчук, покажа истражувањето.

Потрошувачите во Србија го препознаваат квалитетот на македонските производи кои се присутни и добро позиционирани во големите малопродажни ланци.

Агенцијата и во иднина ќе продолжи посветено да ги поддржува македонските компании во насока на истражување на нови пазари и развирање на стратегии за развој на компаниите со цел на нивното подобро позиционирање на пазарите во регионот и пошироко.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest