Подготовка на компаниите за извоз
За да можат малите и средни претпријатија да научат за европскиот и светскиот пазар, тие треба да се фокусираат на општите принципи на извоз што компаниите треба да ги користат и да развијат сопствена извозна стратегија прилагодена на малите и средните претпријатија.
Првите чекори се:
• Проценка дали компанијата е подготвена за извоз – колкав е извозниот потенцијал;
• Да се изгради план за извоз – план за акција;
• Истражување и избирање на целниот пазар;
• Создаде план за маркетинг за извоз;
• Утврдување на најдобрите методи за транспорт на производот или вашите услуги на целниот пазар;
• Изработка на добар финансиски план;
• Разбирање на главните правни аспекти на меѓународниот пазар;
• Подготовка за финансиско управување, плаќање и евентуален ризик и
• Да се подготви за можна заштита на интелектуалната сопственост.
Водич за извоз за македонските компании